Dressyr för Unn



Tjenna! :D
Andy fick stå inne idag eftersom jag skulle rida ner till Heda vid halv 11 (Jag skulle aldrig lyckats få in honom om jag släppte ut honom) Jaja , han fick iaf äta sin frukost inne men rörde inte ens höet så jag släppte ut honom i rundeln där han glad stod och åt sitt hö. hahha rolig han är.
Whatever, jag red inte iväg förrän kvart i så hade lite bråttom men Linda gick med mig och tog lite kort i snön så orkade inte stressa. Jag skrittade och travade iaf ner till Heda och var där strax efter 11 (: Det gick verkligen toppenbra och rida idag! :D Han var loss efter 5 min!! Grymt kul iaf när han går så här bra som han gjorde idag! Jag red mycket lösgörande, flyttade lite, samlad skritt, trav och galopp, arbetade iaf på volten hela tiden och han var jätte duktig! I traven var han ganska liksidig men i galoppen gick han otroligt nog bättre i höger än vänster, det är kul! :D

Lägger in lite bilder senare från dagen, har tyvärr inga från träningen eftersom mamma inte var med idag, men nästa gång tänkte jag ta med mig henne och filma :)
/A

Kommentarer
Postat av: Josefine♥

sv: Ahh :) Om jag växt ur Janne då blire pöörfect :D!

2010-12-28 @ 17:07:46
URL: http://josefinebergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0