GOD JUL

Andy fick gå en långtur i Flemma idag på förmiddagen. Han verkligen älskar att galoppera på fältet nere vid vattnet, jag också iof ;p. I vilket fall som helst så skötte han sig till viss del, han är ju lite busig just nu. Han sticker med mig så fort jag lättar något på handen och brallar... Go ponny man har, han älskar livet.
I morgon rider jag nog ner till Heda och skuttar lite granna om ridhuset är ledigt, ska bli spännande och se hur det går eftersom han inte sett hinder på nästan tre veckor ;p
/A


Kommentarer
Postat av: Lovisa

svar:

God jul på dig också! Allt funkar bra med Pasja, min lillasyster rider henne mest och är väl mer eller mindre förälskad i henne ;) Vår andra, Kashmir är ju lire stor & stark för Rebecka och sen skulle han galopperas igång så vi fick byta lite...

Men till veckan ska jag nog hoppa henne, första gången på ett tag. Ska kolla om lite kort och så.

Men allt funkar verkligen jättebra med Pasja, hon är så go & mysig :)

2010-12-25 @ 19:54:47
URL: http://ponnytavling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0