Hata dressyr när det går dåligt!

Ja, som rubriken lyder kanske ni förstår att det gick mindre bra idag. Det tog en halvtimme att få honom någorlunda lösgjord.. Han gick väl skapligt och jag gjorde lite flyttningar, öppna och sluta. Efter 50 min gick han riktigt fint i traven men galoppen fungerade inte alls, han har för mycket energi. Ska i alla fall bli skönt att träna för Unn i morgon på Heda och få lite ordning på pollen!
OCH jag tog en bild på magplattan men jag kan inte lägga in något på datorn idag heller - suck -.-. jaja, får väl ta en bild med digitalkameran för det fungerar iaf!
Nepp , ska nog ta o gå o sova nu så jag orkar upp imr!
/A

Kommentarer
Postat av: Josefine♥

sv: Jaa men jag kan köpa honom nästnästa år ;D

2010-12-28 @ 11:12:39
URL: http://josefinebergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0