Galen ponny!

herre gud alltså. Andy i ett nötskal. Hade tänkt rida på bana men det blåst faktiskt en del i skogen?! :o så ja red ut en sväng med Carro ist men i dressyrsadeln o på det tredelade. Han va jättelugn och fin så länge vi skrittade o travade sen tog vi en galopp o de gick helt okej men asså när vi galopperade igen. herre gud. Han stack med mig, verkligen stack! Jag brukar alltid få stopp på honom men han bara stack och lyssnade inte ett piss. Efter typ 2 min? på grusvägen lyckades jag få stopp på honom genom att bara ta i en tygel, herre gud. galen ponny. Då bestämde jag mig iaf för att gå ner till banan och red där i typ en halvtimme, jättefin blev han och han var coollugn. knäppis. Så red honom i över en och en halv timme idag men det var väl mitt straff för hans två lugna dagar... hehe. Han fick nya skor också, nu är han verkligen jättefin i fötterna så det är skönt.

Red Caramel efter nere på banan och hoppade några skutt och det är första gången hon verkligen försöker bocka med mig, hehe. Jag och Linda bytte sen så jag red Mazinska lite och hon är ju för söööt! Hoppade lite på henne med, lyckades ramla av, ja det var ju inte Andy jag satt på elr hur? hehhe. Småpojkarna fick gå promenad idag och imr ska vi rida dem på banan, jag ska rida Skinny :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0