resultat jönköping!

Hoppade LB (100) & LA (110)
LB A:0/A:0 - 8 fel!
Jättefint på ettan och tvåan, även trean men Andy blir lite nonchalant ibland så det felet var faktiskt hans.. i övrigt var han jättefin, men så slarvar jag när jag redan har ett ner så han blev lite lång till kombinationen så det blev trångt ut så den bommen åkte också ner, men men. I övigt var han väldigt taggad och tyckte det var superkul så lite väl mycket energi men fin och jag sa innan att jag hellre hade ett tråkigt resultat i LBn och att han går bra i LAn (:
LA A:0- 0 fel!
På framhoppningen var han superfin, hoppade som bara den! (: Kom ner till banan och ville bara satsa på att gå A:0an med så få fel som möjligt med tanke på att det var första tävlingen och allt. Red den som en grund så ingen vidare bra tid men långt inom maxtiden. Han var så himla fin och jag började räkna hinder när det var typ 4 kvar, hahah. grymt fin! Och en nolla! :D Känns som en bra inledning av året! :D
Filmerna är på g!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0