resultat kumla!

Hoppade LA & LA (110) i -20 grader!! burrr.

LA A:0- 4 fel!

Ett riktigt skitpet.. Så här med facit i hand kunde jag nog inte ridit så annorlunda, ett vanligt "Andypet" där han störs sig på att jag tar en förhållning, vilket leder till att jag tar mer eftersom han inte lyssnar, så lite för mycket hand.. men med facit i hand tror jag inte han hade lyft på benen bättre om jag lättat på handen och haft ett mindre språng fram tilll hindret. jaja inte mycket att göra åt mer än att det känns helt meningslst o fortsätta men i övrigt var jag nolla och han var verkligen toppenfin och jag är nöjd med min ridning. Red dock inte klassen som an A:0, red långa vägar.

LA A:0/A:0- 0 fel!

På framhoppningen var han superfin, hoppade som bara den! (: Kom upp till banan och ville verkligen sätta en till nolla. Hoppade grunden helt okej och red omhoppningen lugnt. Hade tänkt sticka innanför till 11 men glömde helt bort det och det var 14 hinder!?:O Han var så himla fin, hoppade och lyfte på benen i alla lägen. Jag blev iaf 5a av 4 placerade och den lilla skitungen som blev 4a var i 3 bommar så rejält att hela hinderstöden rörde på sig och bomjäveln åkte inte ner?? tur man får ha då. jaja, det gör mig inget men det hade varit kul med en placering (:

Över lag är jag nöjd. När det gäller min ridning är jag mycket mer nöjd med den första klassen men Andy var så himla fin i andra. Maxade och långa banor med få nollor, det är kul! :D

Filmerna är på g!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0