TÄVLING

Andy var duktig idag! Hoppade ju bara en LB (100cm) på Hedas lokala februarihopp mest för träningens skull och för kul. Han gick bra, sen att jag rider som en kratta är en annan sak ;p nollade grunden och fick ett ner i omhoppningen, vet inte riktigt hur jag tänkte så kom lite nära intill o då rev vi. kommande hinder (nr 10) tänkte jag stod ngn helt annan stans, där av min konstiga väg, men men han lyfte på benen. Utan nerslaget hade jag varit tvåa xd jjjaaja. Känns kul inför Kumla kommande helg :D
FIIIIIIIIIIIIIIILM

Kommentarer
Postat av: Lotta

Flummoridet i omhoppningen! Tur för dig att det var i en LB omh och inte i LA grund du red så för då hade du fått den andra delägararen på halsen....men skämt åsido så var det väl helt OK, han går ju lugnt och fint även i en enstaka LB! och hoppar upp sig bra ändå fastän det inte är så högt! Bra för planeringen för kommande framridnigar, fast här har du ridit dit och får dåmen lång framriding va?? I Kumla blir det två bra klasser utan lång framridning bara för du rider tokbra! Eller hur??

Men vad är det med bloggen??! är det bara jag som får reklamen mitt i texten hela tiden??!!!

2011-02-15 @ 00:27:38
Postat av: Amanda Dahlström

SV: hahha. jaa, bättre har ja la ridit...

Jaa, det är nog bara du för så äre inte för miiiig ;D

2011-02-15 @ 19:07:48
URL: http://andyschamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0