trimm


Åhh, tuffingen!
Längtar tills det är varmt ute och bar mark så man kan rida precis som man vill när man känner för det och slippa anpassa sig efter vädret ;) Bloggade inte igår men det hände inget intressant, Andy vilade för jag hade massa plugg så va' bara uppe och fixade maten, mockade, tog in honom och bortstade lite (:
Red ut en sväng idag, fast med dressyrtränset och gramanen så han fick jobba lite iaf. Flyttade och lösgörande på sandvägarna som faktiskt var mjuka sandvägar. Totally perfect! Red även en hel del galoppfattningar och övergångar , som var anledningen till att jag tog på honom gramanen. Han var faktiskt duktig, red i ganska exakt en timme (: Och jag var bara i stallet i 1 timme och 40 min utan att stressa och jag packade påsar till morgondagen plus att han fick nytt strö också. Grym är jag (y) hahah.
Nepp nepp. Nu måste jag återgå till min historia och ekonomi om Kina såååå roligt, not.

Yeeeey, imr blire ut en sväng o busa på hacket tror jag och på lördag trimm oså tävling söndag, yes! Älska att tävlingarna kmr igång nu! :D

Kommentarer
Postat av: julia andersson

så himla söt! <3

2011-02-03 @ 23:05:54
URL: http://hasteeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0