Andy är gooo!

 

(Ehhm, ja jag biter på spöt men ja bjuder på den för andy är gull!)

Andy brukar ju då som sagt hoppa in till de andra hästarna, stå utanför stalldörren när Linda ska fodra osv. Ja, de tär ganska uppenbart att han vill in innan kl. 17.. Vi kom iaf fram till att det var bättre om han får gå med sina kompisar som han verkar tycka om så mkt så han fick gå ut med dem igår :) Vart tror ni han stod när jag kom? I sin egna hage, pucko! jaja, han går tydligen där det passar honom.. -.- Staketet är inte precis lågt. jaja. Det är väl bara låta honom gå där han går! ingen hoppträning idag som sagt så hade tänkt rida ut men jag hade inga kläder i stallet upptäckte jag när ja kom upp så han fick vila.. Imr blir troligtvis dressyr på banan, på lördag blire o åka o hoppa och på söndag ska vi rida dressyr för Unn (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0