Andy fick gå ut idag också...

Japp, Andy fick gå ut idag också. Red vid åtta, halv nio för sen skulle jag ta bussen till Elin. En ganska stressig morgon men en lugn ridtur ;p. Det tog mig 40 min att cykla tre km, vadå isig uppförsbacke? Kom för fn inte ens framåt! Ja, bilen va inlämnad så hade inget val om jag ville rida och det ville ju jag såklart!
Andy fick iaf gå korta rundan , tog typ 40 min men han tyckte det va skönt att röra på sig! :) Japp, är som sagt hos Elin så har inte ngt kul att lägga upp, jag sitter här för att hon sitter o flippar med sin nya iphone ;p jaja, jag uppdaterar imr igen då blir det nog lite dressyr på banan :D
/A

Kommentarer
Postat av: Josefine♥

sv: Nej, jag red i ett annat ridhus :) Han var bääst! <3 Jättefin och skittaggad ;D Ridpasset...

2011-01-03 @ 19:56:09
URL: http://josefinebergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0