Dressyrtrimm

Hallåå! :D
Sen upppdatering, jag vet men har inte orkat skriva ;p Idag hade jag ju som sagt tänkt rida dressyr men så gick Linda hemåt precis och jag tyckte det kändes mer lockande att rida ut en sväng så jag gjorde bägge delarna.. Jag gick med Linda till vägen och vände där och red andra vägen tillbaka i trav och galopp. Red sedan ner till banan för att trimma lite på gårdagen. Red iaf i hoppsadeln idag vilket gjorde så att det gick ganska mycket bättre med galoppen ;) Han var väldigt stark till en början och sprang mest iväg så jag kämpade på men gav upp efter ett tag och lät han sträcka ut några varv sen gick det utmärkt att rida ihop honom, göra övergångar och tom. ganska bra att göra halter (Y) Jajja, han skötte sig fint till slut och jag travade då ner på grusvägen och skrittade till stallet. I morgon blir det ut en sväng i skogen iaf! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0