FAAAN!

En sådan här dag får man verkligen svära. Jag har sytt fyra stygn i knät. Det är knappt så att stygnen kmr sitta, känns så himla riskbelt att rida. Visst dressyrsadeln funkar men jag SKASKASKA hoppa på söndag, that's it! Får la rida i dressyrsadeln varenda dag nästa vecka utom torsdagen för då äre hoppträning och jag SKA hoppa! Vore ju träligt om stygnen går upp.. gaaaah, vad arg jag är! Jag ville rida dressyr idag men ickeicke. Han fick vila så rider dressyr imr och vila fredag för då hinner ja inte ta mig till ridhuset o de går inte rida näre ä så här halt. usch, hatar vädret just nu. Ge mig sommar (:


Kommentarer
Postat av: Josefinebergman

Japp, elr Vreta dagen innan och Heda dagen efter ;D LC isf! ^^



Men gud vad har du gjort???? :S:S:S



Jag funderar på när jag ska deb LA, men på Heda andra dagen är det väl Nationellt? Kanske inte det smartaste att deb i ?

2011-01-24 @ 17:32:48
URL: http://josefinebergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0