hoppning!

Tjoooo!
Hela planeringen blev lite annorlunda i och med att hoppningen blev inställd..
Idag red jag iaf ner till Heda vid 11 och skuttade lite granna..
Hade hindrena så som bilden visar och red mycket övergångar och flyttningar innan jag började och sen galopperade jag över galoppbommarna med upphöjd bom, gjorde halt fram igen osv. Galopperade även över de små räckena som heller inte var särskilt stora och red på olika antal galoppsprång, lade volter emellan och halter. Han va' faktiskt jätte lydig! (: Avslutade med att höja upp räckena till 80 cm iaf och oxern låg på 1,10 och så red jag genom allt i lugn galopp och bara rullade över. Han va fin så jag är nöjd! :D I morgon är det dressyrdags , ska rida för unn vid 16 (: Nu är han iaf ordentligt lösgjord :D


Kommentarer
Postat av: Josefine

sv: Jag vet ;D Det var därför jag inte skrev 2012 förstår du väll ;D

2011-01-15 @ 19:31:19
URL: http://josefinebergman.blogg.se/
Postat av: Josefine

sv: Jaha... det såg jag inte ;D Joo, jag hade allt det dära då, förutom det jag skrev och hjälmen :P<3

2011-01-16 @ 19:50:06
URL: http://josefinebergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0