Snabbinlägg

Hallåå!
Uppdaterade inte igår dels för att blogg inte fungerade när jag hade tänkt blogga och för att jag åkte till Vadstena till Elin och Niclas ganska direkt efter jag kom hem.. Så lite stressigt.. Och nu kom jag nyss hem och ska sticka igen så det blir bara ett kort inlägg.
Jaja, till saken. Igår red jag iaf ut som planerat även att det var halv snöstorm och det var ju lite klantigt att rida Flemma vid vattnet då men men, det blåste och vi såg säkert ut som snögubbar båda två. Det var iaf inte för kallt och det var mysigt. Jag red på pelhamet idag vilket gick bra men inget jag tänkt fortsätta med ;p Idag fick han iaf vila och i morgon tar vi och rider ut en långis.
Hörs! /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0