Vila ;)

Hallå!
Idag fick Andy sin vila. Kjell kom vid 18 så han inte rida innan och inte efter så han fick stå (:
Hans fötter blev iaf superfina. Kjell babblar ju på som vanligt och tror att Andy är en korsning mellan connemara, Irish sporthorse och ngt mer. jaja. Jag mockade o fixade iaf ska rida dressyr imr och ingen hoppning denna vecka heller, jävla sjukdom! Jag vill HOPPTRÄNA! Jag åker iaf till ridhus på lördag och hoppar så äre iaf hoppning v.6 trodde han..
jaja, inget att göra åt, mer träligt för de som har hästarna där, jag kmr ju iaf iväg :D

Nepp, nu måste jag gå o sova har precis skrivit klart 4 av 5 frågor till religionen -.- Får se om ja hinner rida ner till Heda imr annars blire dressyr på banan! :)

Kommentarer
Postat av: Tove

Sv: Tck så mycket! Vad glad jag blir :')

2011-01-26 @ 15:59:16
URL: http://abelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0