Dålig uppdatering...

Har massor att plugga... Igår fick iaf Andy gå ut lilla rundan lite lugnt och lagom efter tävling. Idag fick han gå ut en sväng tillsammans med Linda och Bimme :) Red honom på det tvådelade vilket gick bra förutom i galoppen. Han är så himla staaark! jajja. Ove skulle harva banan nu så snart gåre rida ordentligt där också!! :D så blir nog en tur på banan någon dag i veckan !! :D guu va jag längtar till man kan rida ute i bara t-shirt och tyckta att det är varmt, tur det inte är långt kvar. Längtar till sommaren men längtar ännu mer till nästa tävling som blir i mantorp den 25 mars! LB/LA. Sen vill jag att jönköping ska lägga ut sin propp också så jag kan planera! hoppas på LA/LA där... dock har jag en känsla av att det kommer bli LC, LB, LA, MSV. Vad ska alla dessa LCer göra på regionala tävlingar?? LC finns det ju gott om på lokala...


Bild på Andy i rundeln, lördag morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0