hoppträning!

hahah, herre gud vilken pigg och glad ponny man kan ha då! :D
Joggade fram, sen gemensam uppvärmning och sen började vi hoppa lite studs. Som mamma inte filmade.. Han va galen som bara den och bara studsade, hahha. Började sen hoppa lite på ett litet räcke och likadant där. men men, har ju bara hoppat några språng på räcket på banan sen sist jag tränade så det har väl en förklaring kanske ;) Han höjde upp räcket lite och vi hoppade igen, sen började vi rulla på en liten oxer. Lika pigg nu också, han verkligen studsade när jag fattade galopp och höll på, men men!
Banan vi hoppade var på 9 hinder med 2 kombinationer och linjer och bågar med icke relaterat, banan låg på 100-120cm :)Han var iaf verkligen kanonfin och ur sväng så lyckades jag verkligen genom att jag spände bågen som vi brukar göra och han hoppade upp sig jätte bra men så lägger jag honom stort till sista kombinationen men han hoppar iaf så han nockar mig på vägen upp i språnget och en gång till sen, aah det gjorde svinont och har fått världens fläskläpp på vänstersidan av underläppen och har ap ont i käken på högersidan, kan knappt tugga! jajja, HAN VA TOKFIN! FILM PÅ G!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0