hoppträningen gick super!

Andy var så himla lugn och hoppade jätte fint! Vi började som vanligt att jogga, flytta, volter och rida på rakt spår osv. Han var lugn redan då men jag trodde att han skulle tagga till men icke sa nicke! Vi började rida över travbommar, lägga in travhoppning, bågar på relaterat avstånd och sen hoppade vi en liten slinga. Nu vet jag också exakt vad jag gjorde för fel i skogslotten i LAn (när han rev in i kombinationen) för det blev exakt lika dant idag på ett räcke med matta uppe vid spegeln, aah ni får se på filmen. Redan när jag landar efter oxern så måste jag våga rida mer med inner och spänna bågen, för titt så lätt det blev helt plötsligt att se avståndet och rida (: jajja, då slipper ja förhoppningsvis det felet ngn mer gång ;)
Film är på g!
imr är det dressyrprogram som gäller ;) får la se hur det går.. mamma filmar iaf, får väl se om den är okej att lägga upp ;D hehe.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha! det är ju det jag säger ju, det är inte hindrena som är problemet inomhus, det är ju KORTSIDORNA!!! du löser det snyggt sen!

2011-03-12 @ 00:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0