resultat mantorp!

LB A:0/A:0 - 0+0fel 5:a :)
Han va tokfin, även om han var pigg så lyckades jag samla ihop honom bra och får till jättefina språng och lyckas hålla honom på yttertygeln och bara mata på och det blir så lätt då! Satsade lite vilket räckte till en 5:e plats :D


LA A:0
Så himla laddad.... För mkt energi och för lite framåtbjudning skulle jag vilja sammanfatta det. Får upp en jättefin galopp men så öppnar de dörren igen och andy håller på och byter galopp o grejar, han struntar i mig. jaja, måste ju gå igenom starten efter några volter så gör det men så sticker han. Jag tar en förhållning och han nitar? hallåå? ja ja. visst ja red inte så bra men han borde inte stanna ändå. Kmr igen och han typ hoppar mig ur sadeln och tänker sticka höger så var nära på o trilla av. Fick aldrig ngn rytm och rev kommande plank. Sen hoppade han faktiskt fint även om jag hade pet ner, fina språng igen och jäklar vad han hoppar med bakbenen! Kommer ner igen och har två kvar och rider inte ordneltigt in i kombinationen och då hoppar han inte, så ute. jaja, bara ta nya tag! Vårkänslor gör nog inte saken bättre... han har ju varit pigg hela veckan och var ju rätt tokig på träningen i torsdags också!

Kommentarer
Postat av: josephine - junior med satsning mot sin dröm

Sv: alltid något ! Så tar man med sig den bra rudan hem och glömmer det dåliga :D



Sv: nej de va ingen höjdare :S

2011-03-28 @ 21:37:38
URL: http://josephinetjernlund.blogg.se/
Postat av: Josefine♥

sv Du är duktig på att gissa ;d fast dt är inga speciella, men dom är bruna ;)

2011-03-28 @ 22:07:39
URL: http://josefinebergman.blogg.se/
Postat av: Emma

riktigt fin runda tjejen!

2011-03-29 @ 12:16:52
URL: http://grytagirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0