resultat skogslotten!

Är inte jättenöjd med dagen men det kan ju inte gå bra jämt..

LB
A:0/A:0
Han va fin men ja borde haft mer tryck i galoppen från början.. Fick ett skitpet på ettan ! men de på framhoppningen skickade upp mig osen fick ja skritta i typ en kvart? Då dör ju han totalt så han va rätt off liks. Men efter kombinationen (nr3) så vaknade han till och hoppade fint. Efter sen drack han 10 liter vatten! lille gubben, men han va inte törstig innan. och han va kissnödig så var väl därför han va lite loj. jajja helt okej!

LA A:0
Laddade om för LAn och när ja gick banan kände jag verkligen hur teknisk den va och skogsl ridhus är ju inte så stort så dt är svårt att verkligen få igång en bra galopp, men hoppade ettan helt okej, tvåan ner hoppade trean fint och sen va det liks in på en kombination som stod på trekvartlinjen och 10 m från väggen så hann ju knappt vända upp så kom den och då hann jag inte rakställda då ja inte riktigt va beredd på att den skulle komma så fort så rev A och blev helt knäppt till B så missa det, han sprang inte direkt förbi, han fatta bara inte att han skulle hoppa... så vänte upp igen och fick omtramp in och rev igen jag försökte få honom att hoppa ut men aah stopp där så ute. vände upp o hoppa ettan och den hoppade han grymt fin! men det va få nollor, många med fel och ett par uteslutna...  Hon innan mig gjorde lika dant och just därför tänkte ja ju på dt också men dt gick inte få jämna galoppsprång in så aah och två efter mig gjorde lika dant...

I LBn va alla hinder små tyckte jag och banan var super lätt o så kmr man till LAn som för det första är super maxad och extremt teknisk. Det kändes elakt när ridhuset är så pass litet som det är. Jag hoppade liks ett hinder, sen kom väggen o sen direkt från väggen kom ett nytt hinder så jag kunde liks inte hålla den galoppen jag hade velat haft! Så det va liks som att LBn va byggd efter LC ryttarna och att LAn va byggd för msv ryttarna.. Stor skillnad på banorna iaf, jaja. inte hela världen. Hoppträning i veckan, inget nästa vecka, hoppträning veckan där på och sen tävling i mantorp :)

Film är på g!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0