sämst är jag.

Klockan bara sprang iväg. Har suttit med min engelska typ halva kvällen men borde nog ge mig nu och gå upp skapligt imr o fixa dt. För övrigt måste jag sova nu om jag ska lyckas få sova 8 timmar som ja lovat mig själv, hehe. Andy va iaf snäll idag. Red ut en sväng osen ner till banan och jag har kommit på mitt problem :D :D heheh. jaja, hoppas de märks på hoppningen på torsdag! Trodde jag skulle få känna mig helt alone då men mamma kör ut mig och Andrea, yey sällskap (a) oså hämtar Sverker oss efter sen!
Gu va jag längtar tills vi börjar hoppa ute, så himla underbart. det kan inte vara många veckor kvar... 4? hoppas det iaf :) Måste sova nu. natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0