GAMLEBY + FILM

Tjenna!
Sen återkoppling MEN det gick iaf toppen och tävla! :D

LB
A:0/A:0 0+0 fel 3:a
Så himla fin var han! Jag var jättevelig på framhoppningen om jag skulle byta till hacket (hackamore) men beslöt mig till sist för att rida på det tredelade bettet. Han var lugn och lyssnade verkligen bra, fin runda! FILM FINNS HÄÄÄÄÄÄR.

LA A:0 8 fel
Riktigt fin här också, lugn men lite starkare på hinder. Glömde vägen till hinder nr 2 PINSAMT! Så det blev lång anridning på banans kanske svåraste hinder? Ett naturfärgat räcke med en supertunn bom och en rejäl naturfärgad grind. jaja, ett ner där och sen ett ner på ett räcke senare i banan som helt var mitt fel. Jag kunde lagt honom rätt redan innan jag vände upp men nu blev det lite som det blev. Så 8 fel, men en jättefin rytm och känsla genom hela banan - duktig ponny!
FILM KMR SÅ SMÅNINGOM (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0