HEDA

yepp, dålig uppdatering. glömmer helt bort att skirva mellanåt, men det går iaf bra med Andy nu. Tävlade på Heda i helgen iaf...
Och det blev väldigt mycket blandade resultat. Hade anmält LB, LA, LA. Hoppade först LBn på lördagen och han var seg och stark på samma gång så inget fungerade som jag ville, men hade två ner iaf så 8 fel. I LAn hoppade han sjukt fint men så fort jag tar lite i munnen så stannar han, ute. Hoppade första LAn på söndagen och ute på första? Larsa sa åt mig att låta honom reda ut det själv, men då hamnar han liks i hindret och förstör för sig själv för att han typ sticker de sista sprången. I vilket fall som helst var jag sur och ville ha revansch, gick in och hoppade ackumulatorn LAn , ett stopp men så grymt fin! Inte i en enda bom! Så det känns skönt inför kommande helg då vi ska till Gamleby och hoppa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0