Hoppträning, film!

FILMFILMFILM

Lovade ju film så fort mamma kom hem från Italien och har lagt in den på datorn nu iaf! Ni får dock bara en snutt från slutet när han var som tröttast men men. Hoppade en bana på 100/110 men han är ju så himla stark på det tvådelade bettet. Det ser kanske ut som om jag rider iväg honom de sista galoppspårngen men det gör jag verkligen inte, bara när jag inser att det är kört att gå på korta, som t.ex. i de svaga bågarna där jag går på fem när stora hästarna gick på sex. hahha. jajja. Han går iaf mkt mkt bättre nu!
Hoppade några få skutt igår bara för att han måste gå äver massa småhinder och han var så himla pigg! Idag red jag ut en sväng och vi galopperade och busade på fältet men han var lika pigg efteråt iaf. hahha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0