TRÄNING

 

Hoppträningen gick så in i den bra!! Det var bara jag och Mathilda som tränade i vår grupp så rätt skönt och det gav MYCKET! Vi hoppade ett litet hinder på volt och arbetade med att verkligen ha dem följsamma och kunna flytta för skänkeln i galoppen för att lägga dem rätt och ha samma galopp HELA tiden, något som jag verkligen behöver träna på. Sen fortsatte vi på en S-båge där det i slutet var kombination på mitten och samma sak nu, att hela tiden hålla samma rytm och Andy va’ så duktig! Jag fick liksom bort tanken att han kommer sticka och lät han komma lite fel och reda ut det själv, vilket Larsa var väldigt imponerad över att jag gjorde med tanke på att jag alltid försöker hjälpa honom reda ut det och det funkar inte i längden. Hindrena låg iaf på 1m i slutet och han hoppade så enkelt och fint. Nu vet jag hur jag måste rida i Gamleby och jag tänker rida på det tredelade bettet men ha med mig hacket till framhoppningen ifall det inte skulle funka (: Och bestämma mig efter LBn vad jag ska hoppa på i LAn! FILM kmr så småning om (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0